Moje wakacje wypracowanie po niemiecku

Pobierz

Zapraszamy do naszych zbiorów zgromadzonych w działach: Ściągi gotowce wydrukowane, czy też Ebuda-cd - ściągi na płycie.. Dosyć długo na blogu nie pojawiały się wpisy z działu Deutschlerner stellen sich vor, więc przyszedł chyba czas na reaktywację.W skrzynce mailowej czekała na mnie wiadomość od Danuty z Wejherowa.Danuta jest mężatką i ma czworo dorosłych dzieci.Moje tegoroczne wakacje uważam za średnio udane.. Najpierw napisz po polsku - kto ma zgadnąć, co robiłaś na wakacjach?Znajdziesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki dotyczące efektywnej nauki języka obcego.. Do morza było zaledwie kilkaset metrów.. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję.. Lipiec był bardzo ciepły i słoneczny.. Nie były one nudne, ale i nie wyróżniają się od poprzednich.. W sklepi mięsnym (dialog) / in der Metzgerei.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. Podróż była bardzo długa, ale mi się podobała.. Często pływałam w morzu Ułóż zdania w czasie przeszłym Perfekt?. W hotelu (dialog) / im Hotel.Wakacje spędziłem bardzo fajnie.. Podczas naszych wakacji przeżyłem niesamowite rzeczy.. Przede wszystkim mogłem uczestniczyć w podróży balonem.. Meine Sommerferien habe ich sehr nett verbracht Na poczatku wakacji wyjechałem z kolegami nad jezioro.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Wypracowania - "Moje wakacje" - po polsku i po niemiecku..

Moje wakacje były supwer.

Jechaliśmy do tego pięknego miasta samochodem.. Dużo czasu spędzałam na świeżym powietrzu, jeździłam rowerem, odwiedziłam koleżanki i rodzinę.. Oprócz: Opowiadanie moje ostatnie wakacje po niemieckuNapisz 5 zdań po niemiecku o wakacjach 2016-10-03 17:44:43; Napisz po niemiecku 10 zdań na temat zdrowy tryb życia 2011-02-21 16:47:55; Napisz po niemiecku gdzie spędzasz wolny czas z przyjaciółmi min 12. zdań 2013-10-06 15:15:30Język niemiecki - Wypracowania po niemiecku.. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję.Odp: Moje wakacje po niemiecku.. 1.podaj cel podrózy i zapytaj kolege czy nie mial by ochoty z toba wyjechac.. Polish Hans jest Austriakiem i co roku spędza letnie wakacje na włoskim wybrzeżu.Meine sommerferiwn waren ist tool.. Mieszkaliśmy w domu wczasowym w centrum miasteczka.. Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego.. Pod koniec lipca razem z kuzynami pojechałam do Francji.Przykłady użycia - "wakacje" po niemiecku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Wzbiliśmy się w powietrze i mogliśmy oglądać coraz mniejszą ziemię.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Wakacje po niemiecku to słownictwo dotyczące lata, pogody i różnych możliwości wyjazdowych na urlop letni..

Opis po niemiecku .

Napisano 07-09-2007 19:25, przez Grzegorz Z.. Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej.. Wypracowania.. I like suborning on the hat sand.Plik wypracowanie o wakacjach po niemiecku a.pdf na koncie użytkownika atbroyale • Data dodania: 29 sty 2015 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Na przykład na północy Niemiec częściej i chętniej sięga się po Präteritum.. Gratis trener słownictwa, tabele odmian czasowników, wymowa.Wypracowania - "Moje wakacje" - po polsku i po niemiecku drukuj.. po niemiecku.. Moje wakacje były udane.Opis wakacji w czasie perfekt po niemiecku.. Moje wak… Czytaj więcej Na początku lipca wyjechałem z rodzicami i siostrą nad morze do Międzywodzia koło Dziwnowa.. quot to wieś położona 75km od mojego miejsca zamieszkania przytrafiła mi się tam bardzo śmieszna przygoda otóż .Moje wakacje - wypracowanie (po wakacjach) Moje wakacje były naprawdę wspaniałe.. Mieszkaliśmy we wspaniałym hotelu niedaleko morza.Prace pisemne po niemiecku na poziomie gimnazjum..

Moje tegoroczne wakacje były fantastyczne.

Potrzebuję ok 30 zdań po niemiecku a czasie przeszłym Perfekt , opis moich wakacji !. 2.Napisz kiedy planujesz podróz i jakim środkiem zamierzasz podrózowac.Wakacje to ulubiony czas wypoczynku i wesołej zabawy.. Gratis trener słownictwa, tabele odmian czasowników, wymowa.Moje ostatnie wakacje były najlepszymi do tej pory (najlepszymi w moim życiu) ponieważ spędziłam cały ten czas z moją rodziną i 2 najlepszy koleżankami nad polskim morzem w Sopocie.. Można powiedzieć, że mamy już lato (der Sommer), choć kalendarzowo jest jeszcze wiosna (der Frühling) do 22 czerwca (bis 22 Juni).Czerwiec (Juni) jest w pełni, a co za tym idzie jest ciepło (es ist warm).Plik wypracowanie moje wakacje po niemiecku.zip na koncie użytkownika jordansamson • Data dodania: 13 lis 2015Pobierz: napisz opowiadanie z dialogiem moje wakacje.pdf.. Mam PrzeOgromną Prośbę !. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Pogoda była bardzo dobra.. W dzień pływalismy , opalalismy sie a wieczorem chodzilismy do baru .Przykład opisu wakacji po niemiecku z tłumaczeniem Opis wakacji po niemiecku - wzór..

Wakacje po niemiecku to dobry temat na ten moment czerwca.

Jeśli chcesz stworzyć własny opis wakacji po niemiecku który posłuży za wzór dla innych osób, napisz go w komentarzu a my umieścimy go na stronie :)Na wtorek muszę napisać wypracowanie o wakacjach Tzn. już napisałam ale jak znam siebie jest w nim pełno błędów więc mógłby mi ktoś je sprawdzić z góry dziękiuję A to wypracowanie Im sommer bin ich an die Ostsee und ins gebirge gefahren..